środa, 31 października 2012

Halloween

Hej,z racji że mi się bardzo nudzi,dlatego że moja klasa pojechała na wycieczkę na film pt. ''Bitwa pod Wiedniem'' nie mam co robić bez my little psycho <3 
.Pozwolicie że pospamuje  wam notkami ? ;P
No to dziś nie miałam pojęcia co tu napisać,ale wpadłam na pewien pomysł.
Otóż z okazji Halloween notka będzie związana z tym właśnie świętem.
Będą to sprawdzone i według mnie najlepsze stroje . <3

1.''Na diabełka'' 


2.Czary mary... HOKUS POKUS






3.Na ducha





A JA ŻYCZĘ WAM UDAAAANEGO HALLOWEEN 
CUKIEREK ALBO PSIKUS <3







 Oliwia

2 komentarze:

  1. Świetne pomysły!
    A wy jak spędzacie Halloween?
    Agnieszka.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. My jako katoliczki nie powinnyśmy:) ALE CO TAM! Bedzie party! <33 a ty jak spedzasz ?

      Usuń