sobota, 13 października 2012

Outfity

Hej :) Dzisiaj przygotowałam dla was kilka outfitów. Zestawy te zrobiłam już w tamtym tygodniu, czekały tylko na opublikowanie. Chociaż teraz coraz częściej mam mniej czasu, to zawsze znajdzie się jakiś dzień kiedy nie mam co robić i się nudzę..To własnie wtedy robię dla was zestawy. Nie długo na blogu pojawią się także, zdjęcia z naszymi stylizacjami. Czekamy tylko na jakiś dobry aparat, więc uzbrójcie się w cierpliwość <3 











Mam nadzieję, że wam się podobają. W komentarzach napiszcie, które najbardziej. 
Ps. Przypominam jeżeli chcielibyście się mnie o coś zapytać to : http://www.formspring.me/pinkshadows14 Było by mnie bardzo miło, bo kocham odpowiadać!<3



Ola

2 komentarze:

  1. ciekawe inspiracje ;) a brązowa listonoszka skradła moje serce :)

    OdpowiedzUsuń
  2. ahm moje też :D dzięki za wejście na naszego bloga mam nadzieję że jeszcze nie raz wpadniesz do nas :D

    OdpowiedzUsuń