piątek, 26 października 2012

Some clothes.

Hej! Dzisiaj chciałabym pokazać wam kilka ubrań, które znalazłam w internecie i mi się spodobały. Większość z nich to ubrania ze sklepów, których w Polsce nie ma, lub ze sklepów internetowych. ;) 
                                             sheinside.com
                                                Sequinshoes.pl
Świetne buty! Od pierwszego wejrzenia się w nich zakochałam! Są to modne w tym sezonie workery z ćwiekami! Sama zastanawiam się nad ich kupnem! ;) A wam jak się podobają? 
                                                Asos.com
Świetny plecak! Bardzo je lubię, są w takim boho stylu, który coraz bardziej mi się podoba. 


                                                  topshop
Świetna kurtka moro, która w tym sezonie jest jak najbardziej modna. Chociaż moro w tym sezonie bardzo dużo, to mi jeszcze się on nie znudził i  kurtka przypadła mi do gustu. 

A teraz jeszcze kilka swetrów: 

                                               sheinside.com 
                                             sheinside.com
                                             sheinside.com
                                                     H&M
                                               romwe.com
                                               Romwe.com

Na dzisiaj to wszystko. Ale musicie wiedzieć, że mam tego całą mase ;)! Więc kolejne notki jutro lub pojutrze! 
 Ola<3  
PS. Jestem chora i pewnie zrobię kilka notek na zapas. Więc w najbliższej przyszłości będziecie mieli co czytać i oglądać. Papa<3 

7 komentarzy: