piątek, 12 października 2012

Witamy ;*

Hej wszystkim! Tu Ola, Oliwia, Julia, druga Ola(Kitty) i Sonia. Dzisiaj pierwszy post, w którym chciałybyśmy się wam przedstawić i opowiedzieć coś o sobie, a także o blogu, a tak właściwie o czym on będzie. 

Więc oto i my :

Ola:
 
Cześć, jestem Ola. Mam 14 lat i mieszkam w Gliwicach. Kocham taniec, modę, fotografie i wszystko co z tym związane. Przed tym blogiem miałam jeszcze kilka innych, ale tak na prawdę tym zajmuję się na poważnie :) W wolnych chwilach lubię czytać książki, oglądać filmy, spotykać się z przyjaciółmi, robić zdjęcia i słuchać muzyki. Jestem zwariowaną i szaloną w pozytywnym tego słowa znaczeniu dziewczyną. 


Oliwia :

hej,jestem Oliwia mam 14 lat i mieszkam w Gliwicach. Uwielbiam jeść i się wygłupiać z przyjaciółmi.Interesuję się modą,tańcem,fotografią <3 


Julia:


Hej ; ) Mam na imię Julia. Mam 14 lat, mieszkam w Gliwicach. Kocham śpiewać, grać na gitarze i blogować. Jestem byłą autorką bloga "Style and me", który nie jest już przez nas prowadzony. Lubię słuchać rocka i reggae. Chcesz się dowiedzieć więcej? Napisz na nasz e-mail lub zadaj mi pytanie na moim koncie na ask.fm: http://ask.fm/nightinagle617 Pozdro Julia :* 

Ola(kitty) :

Heej ;* Jestem Ola i mieszkam w Gliwicach.W wolnych chwilach gram na gitarze, szkicuję i spotykam się ze znajomymi. Kocham modę i muzykę. Jestem zwykłą nastolatką, która postanowiła wraz z przyjaciółkami założyć bloga. 


Sonia:
Heej, jestem Sonia, mam 14 lat, mieszkam w Gliwicach. Bardzo lubię grać na gitarze, tańczyć, oraz robić rożne fryzury moim przyjaciółkom. W wolnych chwilach robię bransoletki z muliny i kolczyki oraz wychodzę z przyjaciółmi. 



Jak zdążyliście się pewnie już zorientować pochodzimy z tego samego miasta, mało tego, chodzimy razem do klasy i jesteśmy przyjaciółkami. Mamy podobne zainteresowania, wszystkie lubimy blogi, więc pomyślałyśmy dlaczego nie zrobić jednego dużego, gdzie wspólnie mogłybyśmy pisać.
Ten blog będzie o modzie, muzyce, fryzurach, a także o wielu, wielu innych rzeczach. 
Mamy także nadzieję, że nie sprawdzi się u nas powiedzenie : Gdzie kucharek sześć tam nie ma co jeść , ponieważ jest nas aż 5 nasze obawy są chyba słuszne... Miejmy jednak nadzieję że blog będzie rozwijał się z każdym dniem i zdobywał nowych czytelników. 
Pozdrawiamy i zapraszamy na kolejnego posta ;* 

2 komentarze: