wtorek, 16 października 2012

Kronika opętania

Cześć wszystkim. Dzisiaj co nie co z naszego życia codziennego. Jutro wybieramy się do kina z klasą na film "Kronika opętania". Nie czytałam o nim jeszcze zbyt wiele tylko to, że jest on horrorem no i oczywiście oglądałam zwiastun.
Właściwie nie wiem dlaczego jadę, bo panicznie boję się horrorów...Na wiosnę byłam z koleżanką w kinie na filmie "Kobieta w czerni" też był to horror, ale ogółem tak na prawdę wszyscy mówili, że nic strasznego tam nie było :P Oczywiście ja byłam się jak nie wiem co :< Podejrzewam też, że "Kronika opętania"  jest na pewno straszniejsza od "Kobiety w czerni", dlatego nie wiem też jak przeżyję i czy nie wyjdę w trakcie.. Miejmy nadzieję, że nie! Trzymajcie kciuki za mnie! ;)) 
Na pewno po obejrzeniu opowiemy wam coś niecoś o tym filmie;> 

*Ola*

3 komentarze:

  1. Od jakiegoś czasu mam ochotę oglądnąć ten film :). Uwielbiam horrory jestem ich wielką fanką :P. Jak już go oglądniesz to napisz czy warto na niego iść i czy był straszny ;-)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Film super ogółem!!!! ale jeśli chodzi o straszność horroru to tak może 7/10 ale warto obejrzeć :D

      Usuń