sobota, 27 października 2012

Life.

           Elo żelo<3
 Dzisiaj troszkę z mojego życia codziennego. Więc jak już wiecie bo pisałam w poprzedniej notce, jestem chora ;( i się strasznie nudzę w domu, więc staram się wymyślać pomysły na notki i je realizować. Poznajdywałam wiele fajnych ubrań i będę was nimi jakiś czas maltretowała.
Postanowiłam, że zacznę oglądać jakiś serial ponieważ mój ulubiony (90210<3) pojawia się co wtorek a wszystkie wcześniejsze sezony już obejrzałam i  nie mam co oglądać.Zaczęłam także z Pretty Little Liars, ale coś strasznie mi się zacina niestety. :/ Ale cały czas próbuję, i jestem już w połowie 1 sezonu.
Dzisiaj postanowiłam, także, że zacznę oglądać Lost - zagubieni. Oglądałam to kiedyś razem z mamą, leciało chyba na jedynce czy dwójce i pamiętam, że strasznie mi się to podobało, a na prawdę nie pamiętam już o co tam chodziło...Oczywiście wiem, że rozbija się samolot i rozbitkowie utknęli  na dziwnej wyspie itd. itp. 
Co jeszcze mogłabym wam powiedzieć... Nie wiem nie wiem nie wiem. Ogółem cały ten tydzień był strasznie nuuudny, a weekend nie zapowiada się lepiej ;/ Pojechałabym gdzieś do centrum pochodzić czy coś, ale nie mam z kim..;/ Takie życie, miejmy nadzieję, że następy tydzień będzie lepszy! 
Okej ja uciekam! Trzymajcie się. Pa<3   
I 2 zdjęcia z wakacji(Jakość nie jest świetna bo zdj robione z komórki):



Wenecja<3 
Ola<3

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz